Halloweenfesten

Som utlovat tänkte jag berätta lite om Halloweenfesten som ägde rum på .kauren i fredags. Mina Kalmarvänner Lars, Joppa och Ricke kom på besök och det var givetvis oerhört kul att träffa dessa herrar igen. Även om man inte setts på ett tag känns det som man inte missat en sekund...blablablabla. Nåväl - till det roliga!

-Min klänning åkte gång på gång ner nedanför tuttarna vilket folk försökte åtgärda, nonstop.
-Återigen bevisade jag och Kalmarboysen vilka som är kungar på dansgolvet. Kalmardans(tm) är oslagbar. Om det inte finns dans skapar vi dans.
- Röjde återigen så hårt till Refused - New Noise att jag, såhär tre dagar senare, fortfarande har träningsvärk i nacken.
-Lasse tog mig på pungen kanske fem gånger under sista timmen på dansgolvet.
- Efter festen höll Lars och Rickard på att bli nockade av en Lokaburk som några satans snorungar kastade in i pizzerian vi satt på. Hade kunnat sluta riktigt illa.
- Runt klockan 3, när vi kom hem till Fridhem och alla trodde festen var slut, hade några studenter startat en eld med tillhörande musik på innegården. Sjukt mysigt och uppskattat. Därefter blev det karaoke hos Lasse. Kom i säng runt sex på morgonen.

Nej nu orkar jag inte stapla fler roliga och minnesvärda incidenter på varandra, så jag bjuder er istället på lite bilder som talar ganska bra för sig själva.


image269
image270
image271
image268
image274
image272
image273

Kommentarer
Postat av: jokke

Bra vila nacken nu för den ska vara fit for fight nyår. hör du det:D

2007-10-29 @ 21:44:47
URL: http://supervovven.blogg.se
Postat av: Ramne

det är en syn jag hade betalat för.. dej headbanga till new noise i kvinno kläder! så bra

2007-10-30 @ 18:11:41
URL: http://ramne.blogg.se
Postat av: elin

åh johan. din klänning har ju åkt ner så du visar hela brösten... o ingen bh hade du heller. stackare.. pinit i skolan dagen efter förstår jag.

2007-11-01 @ 23:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0