Dagens sanningar

- Jag har nog aldrig haft en sånhär träningsvärk. Den är fruktansvärd. Området kring armhålorna och upp mot ryggkotorna är så ömt att jag skriker som en stucken gris varje gång jag jag  drar upp armarna i höjd med huvudet . Tror jag tränade någon muskel på gymmet i förrgår som jag aldrig tidigare tränat eller ens använt. Detta måste till och med vara värre än när jag och Jocke Schäfer hade träningsvärk i ryggen 3 dagar efter att ha headbangat till Refused-New Noise  förra nyårsafton. Har någon någonsin headbangat lika hårt?

- Vegetarisk tacopaj med linser är mycket godare än vad jag hade trott, även om linser aldrig kan ersätta kött i smak och konsistens. Stort tack och många kramar till Olle och Hanna!

- Gav bort 20 Thailändska bath till ett fyllo som ville låna 15 kronor för att kunna köpa en öl på krogen, förmodligen för att komma över frun som han verkade ha stora relationsproblem med.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Du är lurad!!!Välkänt fyllo i Karlshamn, fd. bankman som ska dra sig tillbaka i Thailand.

2007-10-25 @ 08:49:13
Postat av: Jokke

Haha det hade jag glömt bort. Ja fyfan Johan, Hoppas vi görét i år igen. Headbang for teh win!

2007-10-25 @ 10:50:16
URL: http://supervovven.blogg.se
Postat av: Leion

20 bath = knappt 3 kronor

For teh Win!

2007-10-25 @ 12:18:02
URL: http://leion.bilddagboken.se
Postat av: Ramne

3 kronor!!! inget gammalt fyllo förtjänar 3 kronor! 2 kr kanske, men INTE 3!

2007-10-26 @ 20:37:10
URL: http://ramne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0